Camina har fått sin dröm uppfylld i alla fall.

 
Idag tog jag farväl. Det kändes så konstigt, hann ju inte ens känna att hon var min, och nu är hon inte det längre. Min vackra tjej. Träffade köparen för första gången och allt kändes bara så klockrent. Camina kommer få stenhårda pass med tränare konstant och kommer stimuleras ordentligt. Mikaela, som ägaren heter, har kommit in på hippolog programmet i flyinge så hon tar givetvist med sig finaste camina ner och kommer få all hjälp hon behöver och kunna tävla landet runt. Det bara.. kändes sjukt bra. Precis vad hon behöver!
 
När jag lastade idag, in i en vanlig transport, gick vi in på 2 minuter. Så himla duktig hest. Stolt över vad jag lämnade i Mikaelas händer och önskar dom all lycka i framtiden. Redan en anmälan i en tävling och jag kommer självklart åka och heja på dem. Tror att både jag och Camina känner friheten nu. Tack för vår tid finaste häst.
 
 
glada nya ekipaget! :)
 
vi ses snart camina! :)


Kommentarer
Mikaela

Du lämnade världens finaste häst till mig och är redan kär i henne:) hon är så trevlig;) jag har inte fattat att det är min häst men lär nog göra det snart:) så himla roligt;) puss och kram från mig och Camina<3

Svar: ja det gjorde jag verkligen!! jag är så glad att hon kom till dig och ni är sjukt söta tillsammans :) kram på er! :) <3
Michelle Lundh

2012-08-21 @ 23:30:38
josefine elovsson

Mikaela är så himla stolt och glad över denna fina häst, fick hälsa på henne när hon kom och hon är otroligt fin! :D
En riktig drömhäst!

Svar: va kul!! hon är mycket att visa upp haha, ja de är hon.. :))))
Michelle Lundh

2012-08-24 @ 20:51:36
URL: http://hamreryttarna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0