Svettig häst efter ridpass på banan, inte lätt att vara svart

I helgen har camina gått promenader bara och igår kunde  jag inte ta mig ut till berga förens på kvällen så hann inte rida och då gjorde snälla ruby det. Tydligen hade hon var superpigg och lite stel i ena varvet. Men idag red jag äntligen, var supersugen på det. Red på utebanan. Hon var jävlgit stark i början och väldigt spänd. Men efter mycket galopp och hon blev lite tröttare så var hon så klockren i alla gångarter för att vara på utebanan. Jävlar vad fint det kändes. Tog ett travhopp på cavaletti och hon fuckade verkligen ur haha, hopade hur högt som helst och blev supertaggad. Måste fan hoppa henne snarast.. både hon och jag är sugna men det har inte funnits tillfällen och vart så himla mycket på sista tiden men nu börjar det arta sig. Så tänkte kanske plocka fram något litet imorgon för att komma igång igen. '



justja blir antagligen lite nya fräsha bilder imorgon ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0