Vad hände med vädret?

Idag tänkte jag att det kunde vara trevlgit med en liten ridtur ut i 'vildmarken', bara hon och jag. Men ack så fel jag hade haha. Det blåste förjäves och duggregnade i mellan åt så det blev inte så mysigt och hon blev dessutom rätt spänd. När jag kom tillbaka efter 20 min red jag ca. 20 minuter intensivt på utebanan men det kändes ungefär som om hon vart triggad av turen så hon kändes spänd och pigg samtidigt som hon var mjuk och sökte sig fint neråt. Knasig ridning med andra ord. Sköter henne i alla fall helt själv denna vecka med in/utsläpp. Så blir mycket tid tillsammans denna vecka. På fredag klockan 14 kommer transportmicke och hämtar oss å kör oss till westergren i norrtälje. Spännande!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0