TAGGA GÄRNEEEEEEET!

Wow. Jag fick typ glädjetårar idag under ridpasset. Det.. de... det var en obeskrivlig känsla jag fick mot slutet. Det var som hon visste, jag vet inte. Men det kändes så himla bra. Hon var så otroligt lugn, fin och sansad. Gjorde ALLT jag bad om utan protester eller något. Höll formen själv tillslut så jag behövde bara finslipa lite detaljer och kunde tänka på mig och min sits. Det var så häftigt! Efter ridningen blev det att smörja alla lädersaker medan hon fick i sig massa kraft. Därefter blev det att duscha henne, rejäl dusch blev de. Hon var så himla söt hela tiden haha, och super ren blev hon. Tog en mysig promenad och utforskade lite hemliga delar av berga, bara hon och jag ;) Sen blev det att fläta svans och stå å pyssla om henne. Lät henne äta upp i boxen medan vi åkte iväg en sväng på ärenden och när jag kom tillbaka så fick johanna linda hennes ben inför kvällen. Riktigt snygg var min pärla! Vill ju inte släppa ut henne i hagen imorgon nu haha.. fast det är ju klart hon ska ut. Blir en lång dag imorgon för henne så hon behöver komma ut en sista gång på bergas mark. Helt sjukt, känns som om denna sista vecka med Camina innan jag lämnar ifrån mig henne ett bra tag har gjort att vi kommit ännu närmare varandra än nånsinn. Camina är finast ♥

skönt att bli duschad tycker hon hihi :)


ojojoj vad man kan se trött ut efter en lång dag med mycket pyssel haha ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0