Känns rätt konstigt.

4 År sedan jag hyrde Lucky, och 3 år sedan jag lämnade ifrån mig honom på karlshem's ridskola. Saknar han faktiskt, saknar den tiden. Lille skitponnyn :)

KARLSLUNDMÄSTERSKAPEN 09 ! Älskar Lucky mer än allt annat  <3<p><strong><span style="font-size: medium;" mce_style="font-size: medium;">KARLSLUNDMÄSTERSKAPEN 09 !</span><br /> <br /> <br /> Älskar Lucky mer än allt annat&nbsp; &lt;3</strong></p> <p><span style="font-family: trebuchet ms,geneva;" mce_style="font-family: trebuchet ms,geneva;"><em>Jag älskar dig killen &lt;3<br /> <br /> <strong>fler bilder kommer på videon..&lt;3</strong></em></span></p> <p><span style="font-family: trebuchet ms,geneva;" mce_style="font-family: trebuchet ms,geneva;"><em>Jag älskar dig killen &lt;3<br /> <br /> <strong>fler bilder kommer på videon..&lt;3</strong></em></span></p> <p><span style="font-size: 9px; color: #222527; font-family: verdana;" mce_style="font-size: 9px; color: #222527; font-family: verdana;"><span style="font-size: xx-small;" mce_style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;" mce_style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;" mce_style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: x-small;" mce_style="font-size: x-small;">Gör detta testet och ladda upp en bild när du och din favorithäst hoppar ;)<br /></span><br /></span></span></span><strong>Hästen har Hoppat:</strong>&nbsp;med dej som ryttare...&nbsp;<br /> 20 cm (x)<br /> 30 cm (x)&nbsp;<br /> 40 cm (x)<br /> 50 cm (x)<br /> 60 cm (x)<br /> 70 cm (x)<br /> 80 cm (x)<br /> 90 cm (x)<br /> 100 cm&nbsp;(x)<br /> Över 100 cm (x)<br /> <br /> Erat mål att hoppa under år 2009: vi hade målet att hoppa 1,10 och vi klarade de fint&lt;3<br /> Hur gammal är hästen?: 10<br /> Vad är hästen för ras?: SRP<br /> Mankhöjd: 139,6 cm<br /> Tävlad i hoppning?: Japp, 3 LD, 4LC typ 3 LB och en träningstävling<br /> Ska ni tävla?: de får man se..&lt;3..</span></p> <p>3 DAGAR KVAR.<br /> sen äntligen kommer jag bort<br /> från storstan och omringar mig<br /> själv i hästlivet igen&nbsp; &gt;.&lt;<br /> &nbsp;har verkligen saknat<br /> de, endå har de bara gått 3 dagar .. &lt;/3<br /> Längtar att komma bort<br /> och få nya vänner, de känns<br /> som om de var ett tag sen nu som<br /> jag kom bort från sthlm!<br /> Jaja.. &lt;3<br /> <br /> <strong>Älskar &amp; Saknar Lucky ;&lt;&lt;3</strong></p> <p>sista hoppträningen.. &lt;3 (sen mellan 1-1,10m)</p> HorseGallery@Bdb  - bilder efter tävlingsdagen.   Men det har inte blivit så många bilder på andra ekipage eftersom vi aldrig tänkt att vi ska göra en bilddagbok med andra ekipage på ^^ men nu finns det iaf på några, och om du vart med i de senaste tävlingarna (SUNDBY, MÄLARHÖJDEN, HÖLÖ) så titta in o kolla om du finns med ^^ läs gärna presentation oxå så ni vet lite X)


Kommentarer
inas

Jag rider i ett stall som heter skutans gård som ligger i Haninge där står lucky han är hyrt och åker tillbaka dem 8:de juni till Karlhem han är min favorit :D

2015-05-18 @ 21:20:39
URL: http://caminasvardag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0