Camina och hennes sommmmmmmmar

Ja jag är verkligen sämst på att blogga, men jag har bestämt att från och med nu om jag inte har något roligt och intressant att skriva om eller fixat massa nya bilder så kommer jag inte blogga.. så tråkigt att blogga med gamla bilder och om typ samma sak hela tiden! Så ni får kolla in lite då och då istället :)

Caminas sommar är i alla fall klar! Om 3 veckor ska hon till Markus westergren på uppstallning och träning :D kommer altså vara hästfri i en månad när jag är och reserosv! Samtidigt som jag måste lägga ner krut dom två sista veckorna på skolan. Skönt för båda. Hon får hårdträning och blir riktigt bra igenomriden. Sedan när jag kommer tillbaka ska jag ha henne på sommarbete hos ian och hon får lite lagom vila med långa uteritter och lugna pass på banan i några veckor.

Hon är brunstig igen.. så idag blev de bara longering och om det håller i sig i en vecka som förra gången så lär de bli en mycket lugn vecka för oss. Förövrigt mår hon toppen!

image description



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0