Lite över en vecka ifrån varandra

Saknar tjejen faktiskt, men har pratade med markus i helgen och hon hade redan gjort framsteg och så. Det var kul att höra. Pappa och jag funderade på att åka upp i helgen som kommer men får se om vi hinner å så, annars blire kanske mitt i veckan. Vill ju träffa hennne och dessutom se lite när han rider och hur hon mår! Fast känner mig väldigt lugn eftersom jag vet att hon har det bra därborta och får rätt ridning :) hör av mig så fort jag vet något mer!


vackra du <3


Kommentarer
Anonym

Fråga: et du om Hazena är D-ponny eller C-ponny som det står på Grällstas hemsida?!

Svar: c ponny :)
Michelle Lundh

2012-07-14 @ 09:57:25
Anonym

hur går det med camina? uppdatera! :)

Svar: kommer uppdatering om några timmar :)
Michelle Lundh

2012-08-14 @ 18:55:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0