camina viskade i mitt öra att hon vill ha ett schabrak & täcke

AH. Faktiskt, så måste fan köpa det till henne. Och det passar väll bra att jag praktiserar i en ridsportbutik och verkligen kan välja ut bra saker med omsorg och kärlek? haha. Idag på praktiken var det ungefär lika lugnt som igår, prissatte roecklhandskar, nyinkomna och dessutom skitsnygga whitakergrimmor som jag blev lite sugen på.. hehe. Ne, sen var det lite fix och trix på lagret men inget mer än så.

Jenny skulle ju rida camina idag för jag ville ju ge camina två riktigt hårda dagar då jag visste att jag inte kan rida fullt ut då jag är alldeles för sjuk. Men idag kunde inte jenny så blev massa mys i stallet istället och sedan longerade jag henne. Hon var så otroligt fin och lydig, trampade riktigt bra och pampigt. Var så himla nöjd! Sen kom ian och han fick prova lite och det såg även fint ut förutom att han typ kände sig full av allt snurrande haha. Det gäller att ha en teknik för det med ;) efter var hon jättesnel i stallet så blev massa pussar. Har lovat henne en uteritt imorgon bitti och sedan på efm ska jenny rida intensivt och hårt. Sen på torsdag får jag äntligen äntligen anstränga mig, och då ska jag rida. Eller om jag får det vet jag inte men har sjukanmält mig till imorgon då jag hostar som en galning och det skär i halsen, vill bara bli frisk.



Så sängen kallar. Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0